NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

OGÓLNE

Umowa uczestnictwa wraz z ankietą zostanie przesłana na Twój adres email niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności za rezerwację na stronie rezerwacje.akademiasurfingu.pl Możesz ją pobrać z sekcji „Pliki do pobrania” w wiadomości email którą otrzymasz. Drugim sposobem jest pobranie umowy na stronie rezerwacji z sekcji Moje Konto / Pliki do pobrania. 

 

Jeżeli z jakichś przyczyn email nie dotarł i nie ma go w folderze SPAM, napisz do nas na adres kontakt@akademiasurfingu.pl, podając Imię i nazwisko oraz numer zamówienia, jeżeli je posiadasz. Potwierdzimy status Twojej rezerwacji i ponownie prześlemy potrzebną dokumentację.

Po dokonaniu rezerwacji na stronie rezerwacje.akademiasurfingu.pl na adres e mail podany przy rejestracji, zostanie przesłane potwierdzenie wraz niezbędnymi plikami do pobrania. Dokumenty te należy podpisać i odesłać na adres kontakt@akademiasurfingu.pl

Przede wszystkim dobry humor 😉 O wszystkich niezbędnych rzeczach które należy zabrać poinformujemy w wiadomości e-mail.

REZERWOWANIE

Po dokonaniu rezerwacji danego turnusu na stronie rezerwacje.akademiasurfingu.pl na adres e mail podany przy rejestracji, zostanie przesłane potwierdzenie wraz niezbędnymi plikami do pobrania. Dokumenty te należy podpisać i odesłać na adres kontakt@akademiasurfingu.pl

Płatności można dokonać przez system szybkich płatności przelewy24, bez konieczności zakładania konta. https://rezerwacje.akademiasurfingu.pl/

 

UBEZPIECZENIE