Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Informacje Ogólne

Jak mogę pobrać umowę?

Umowa uczestnictwa wraz z ankietą zostanie przesłana na Twój adres email niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności za rezerwację na stronie rezerwacje.akademiasurfingu.pl Możesz ją pobrać z sekcji “Pliki do pobrania” w wiadomości email którą otrzymasz. Drugim sposobem jest pobranie umowy na stronie rezerwacji z sekcji Moje Konto / Pliki do pobrania. 

Email nie dotarł?

Jeżeli z jakichś przyczyn email nie dotarł i nie ma go w folderze SPAM, napisz do nas na adres kontakt@akademiasurfingu.pl, podając Imię i nazwisko oraz numer zamówienia, jeżeli je posiadasz. Potwierdzimy status Twojej rezerwacji i ponownie prześlemy potrzebną dokumentację.

Jak długo trwa Twoja rezerwacja?

Po dokonaniu rezerwacji na stronie rezerwacje.akademiasurfingu.pl na adres e mail podany przy rejestracji, zostanie przesłane potwierdzenie wraz niezbędnymi plikami do pobrania. Dokumenty te należy podpisać i odesłać na adres kontakt@akademiasurfingu.pl

Co zabrać ze sobą na wyjazd?

Przede wszystkim dobry humor. O wszystkich niezbędnych rzeczach które należy zabrać poinformujemy w wiadomości e-mail.

Bezpieczeństwo w podróży

  • Kierowcy

    Wszyscy nasi kierowcy odbywają regularne badania zdrowotne oraz kompetencyjne. To doświadczeni i wykwalifikowani zawodowcy. W każdą trasę wyrusza wymagana przepisami liczba kierowców i wychowawca.

  • Autokary

    Wszystkie autokary biura spełniają niezwykle rygorystyczne normy bezpieczeństwa zgodne z przepisami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Każdy fotel posiada pasy bezpieczeństwa, o zapięciu których zawsze przypomina załoga. Część autokarów wyposażona jest w specjalnie wydzielone stanowisko kierowcy. Gwarantuje to nie tylko wygodniejszą pracę prowadzącego pojazd, ale również większe bezpieczeństwo pasażerów.

Bezpieczeństwo w czasie wypoczynku

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG) to dodatkowe zabezpieczenie na wypadek niewypłacalności touroperatorów. Gwarantuje pokrycie kosztów powrotu turystów do kraju oraz zwrot wpłaconych pieniędzy za niezrealizowane lub przerwane imprezy jakiegokolwiek polskiego biura podróży, które ogłosi niewypłacalność. TFG został powołany do życia 26 listopada 2016 roku i dotyczy wszystkich organizatorów imprez turystycznych działających na polskim rynku.

Do każdej imprezy turystycznej zostanie doliczona składka (w wysokości 10 PLN/os.), którą biuro w całości przekaże na TFG. Wyjątkiem są imprezy odbywające się w krajach posiadających granicę z Rzeczpospolitą Polską. Składka nie jest przychodem biura, dlatego nie ma możliwości wystawienia FV na kwotę przeznaczoną na TFG.

Więcej informacji dotyczących TFG można znaleźć na stronie www.ufg.pl. Znowelizowane fragmenty Ustawy dostępne są na www.dziennikustaw.gov.pl. Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki dotyczące wysokości składek znajduje się na www.dziennikustaw.gov.pl.

Gwarancja ubezpieczeniowa

  • Gwarancja ubezpieczeniowa

    Obowiązkiem każdego touroperatora jest posiadanie turystycznej gwarancji ubezpieczeniowej. Obejmuje ona pokrycie kosztów powrotu klientów do kraju w przypadku niewłaściwego lub braku działania biura. To także poręczenie zwrotu wpłat (całości lub części) za imprezę lub usługę turystyczną, która nie zostanie zrealizowana lub zostanie zrealizowana tylko częściowo.

    Posiadamy gwarancję w wysokości 44 000,00 PLN (równowartość kwoty 10.174,42 EUR).

  • Ubezpieczenie KL i NNW

    Ubezpieczenie kosztów leczenia (KL) i ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) jest obowiązkowe dla każdego uczestnika imprezy turystycznej. Ubezpieczenie to nie jest wliczone w cenę wycieczki. Wszyscy uczestnicy są ubezpieczeni na podstawie umowy generalnej. Numer polisy grupowej przekazywany jest podczas przejazdu lub przez rezydenta podczas spotkania informacyjnego.

    Ubezpieczenie KL zwiera pokrycie kosztów: badań i zabiegów lekarskich, zakupu lekarstw i środków opatrunkowych, transportu do szpitala, pobytu w szpitalu oraz transportu do kraju (do kwoty 10 tys. EUR).

    Ubezpieczenie NNW obejmuje, w razie wystąpienia nieszczęśliwego wypadku powodującego trwały uszczerbek na zdrowiu ubezpieczonego, wypłatę odszkodowania w umówionej sumie, uzależnionej od treści umowy (do 8 tys. PLN).

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Organizowane przez nas Obozy Młodzieżowe spełniają wszystkie normy regulowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Spełniają też wysokie standardy, które sami sobie narzuciliśmy. Praca z młodzieżą jest szczególnie wymagająca, dlatego wkładamy w nią wiele serca.

Podczas obozu nad bezpiecznym wypoczynkiem dzieci i młodzieży czuwają:

  • rezydenci
  • kierownicy obozów
  • wykwalifikowani wychowawcy
  • ratownicy WOPR

Nad bezpieczną i komfortową podróżą czuwają wykwalifikowani opiekunowie oraz doświadczeni kierowcy autokaru.

Zgłoszenie obozu w Kuratorium Oświaty można sprawdzić na stronie: wypoczynek.men.gov.pl.

Jeżeli potrzebne będzie zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku do Kuratorium Oświaty, prosimy o kontakt:

Dokumenty Uczestnika

  • Zależy nam, by wszystkim obozowiczom zapewnić kompleksową opiekę i bezpieczeństwo, by wszystko było zgodne z dość rygorystycznymi przepisami. Dlatego prosimy o dopilnowanie wszystkich niezbędnych formalności. Dla ułatwienia zamieszczamy poniżej krótkie zestawienie.

    Dokumenty, które należy wydrukować, wypełnić, zeskanować i dodać do panelu przed wyjazdem, jeśli rezerwacja została założona przez naszą stronę www lub w siedzibie naszego biura w Warszawie:

    • karta kwalifikacyjna uczestnika wypoczynku
    • umowa rezerwacji
    • podpisany Regulamin Obozów 
    • indywidualne upoważnienia, jeśli jest taka potrzeba

     

    Dokumenty, które należy dostarczyć przed wyjazdem do biura, drogą pocztową poprzez e-mail lub tradycyjną pocztą

    • Dokumenty Uczestnika

    Dokumenty, które Uczestnik obozu musi mieć przy sobie w dniu wyjazdu:

    • paszport (niezbędny w Hiszpanii) lub  dowód osobisty – dokument powinien być ważny przez minimum 3 miesiące od planowanej daty powrotu
    • wypełniona karta kwalifikacyjna uczestnika wypoczynku – wychowawca musi ją otrzymać podczas spotkania organizacyjnego
    • podpisany przez opiekuna prawnego Regulamin Obozów Młodzieżowych

Opieka zdrowotna

  • Opieka zdrowotna

    Jeśli cokolwiek się dzieje, działamy jak najszybciej i jak najskuteczniej. Dlatego współpracujemy z lokalnymi przychodniami i miejscowymi lekarzami dyżurującymi 24 h na dobę. Nasza kadra doskonale wie, jakie działania trzeba podjąć w danej sytuacji – była z tego szkolona. Do dyspozycji dostępna jest zawsze dobrze zaopatrzona apteczka. W poważniejszych przypadkach, poszkodowany otrzymuje pomoc medyczną w pogotowiu ratowniczym lub szpitalu. Na szczęście, takie sytuacje to rzadkość.

Organizacja transportu

  • Organizacja transportu

    Wyznaczamy nowe standardy w turystyce autokarowej. Stawiamy na komfort i bezpieczeństwo. Nasi kierowcy posiadają wieloletnie doświadczenie i z uśmiechem i cierpliwością pomagają podróżnym. Podczas przejazdu opiekę nad młodzieżą sprawują wykwalifikowani opiekunowie. To oni dbają o porządek i organizację.

    Podczas podróży zatrzymujemy się zazwyczaj co 4 godziny na 15-30 min. Oczywiście przewidziane są też dłuższe postoje. Parkingi, które wybieramy są sprawdzone i lubiane przez pasażerów. Najważniejsze wytyczne takich miejsc to: zadbane toalety, punkty gastronomiczne, sklepy i bezpieczna okolica na krótki spacer.

    Organizacja w dniu przyjazdu:

    Doba hotelowa w większości obiektów noclegowych zaczyna się o godzinie 14:00. Jeśli przyjazd nastąpi wcześniej – zapewniamy miejsce, gdzie można złożyć bagaże. Pierwszym wspólnym posiłkiem jest kolacja.

    Organizacja w dniu wyjazdu:

    Wykwaterowanie z większości obiektów odbywa się o godzinie 10:00. Bagaże zostają złożone w jednym miejscu. Do dyspozycji uczestników jest pomieszczenie sanitarne z toaletą, aż do momentu przyjazdu autokaru. Ostatnim wspólnym posiłkiem jest śniadanie.

Rezerwowanie

Jak przebiega rezerwacja?

Po dokonaniu rezerwacji danego turnusu na stronie rezerwacje.akademiasurfingu.pl na adres e mail podany przy rejestracji, zostanie przesłane potwierdzenie wraz niezbędnymi plikami do pobrania. Dokumenty te należy podpisać i odesłać na adres kontakt@akademiasurfingu.pl

Płatności można dokonać przez system szybkich płatności przelewy24, bez konieczności zakładania konta. https://rezerwacje.akademiasurfingu.pl/